ФК "Карпати" презентували нову форму та оголосили титульного спонсора – бренд "Львівське"

12 листопада 2021 р.
image_2021-11-12_17-50-43
11-го листопада на території Львівської пивоварні відбулась унікальна подія – футбольний клуб "Карпати" презентував оновлену форму та оголосив про початок співпраці із брендом "Львівське".
image_2021-11-12_17-50-43

Креативний підхід до презентації форми гравців – нова тенденція у футбольному світі, тож "Карпати" не залишились осторонь сучасних трендів. Для унікальної презентації було обрано легендарну Львівську пивоварню, яка з гордістю долучилась до цієї ініціативи в якості спонсора клубу.

image_2021-11-12_17-50-58
image_2021-11-12_17-51-08

Мідні чани, цех розливу, пивовиробництво, історичні будівлі Львівської пивоварні, сяючі зали музейно-культурного комплексу "Львіварня" – усі ці локації створили чудову атмосферу для презентації клубної форми "Карпат".

image_2021-11-12_17-51-25
image_2021-11-12_17-51-33

"Насамперед щиро дякуємо за запрошення взяти участь у такій нестандартній та цікавій фотосесії. Такого досвіду у нас ще не було! Хлопці приємно вражені масштабами пивоварні та теплим прийомом колективу. Та ще і погода сприяла нашим планам. Ми пишаємось, що нашим титульним спонсором буде саме "Львівське", бренд з такими багатими традиціями та славетною історією", – ділиться враженнями від фотосесії капітан команди ФК "Карпати" Денис Кожанов.

image_2021-11-12_17-51-46
image_2021-11-12_17-51-56

Нова форма виконана у класичних кольорах клубу: для домашніх матчів – у зеленому, для виїзних – у білому. Особливе місце тепер відведено леву, адже він є символом міста, символом клубу та символом титульного спонсора "Львівське". Так, зокрема, його нанесено на лівий рукав ігрової футболки. На передній частині зображено логотип "Львівське".

image_2021-11-12_17-52-08

Із листопада 2021 року бренд "Львівське" став новим титульним спонсором клубу: "Сьогодні ми можемо спостерігати початок нової глави у футбольному житті регіону: легендарні карпатські леви повертаються! Бути титульним спонсором головної львівської команди неймовірна честь для бренду "Львівське", адже ми маємо багато спільного та розділяємо однакові цінності. Бренд "Львівське", так само як і ФК "Карпати", є родом зі Львова, тому місія нашого бренду у цьому партнерстві — підтримувати свою регіональну гордість", – коментує Ірина Качура, віцепрезидентка з маркетингу Carlsberg Ukraine.

Нагадаємо, що футбольний клуб "Карпати" відновлено у 2020-му році в рамках реалізації громадської ініціативи з відродження львівських "Карпат". Перезапуску клубу сприяли усі покоління "Карпат", ветерани команди, які ще 1963 року брали участь у створенні та становленні клубу, здобули Кубок СРСР у 1969 році. Керівником "Карпат" став легендарний львівський футболіст Степан Юрчишин, головним тренером – відомий гравець одного з найкращих складів команди Андрій Тлумак.